20' Monitoimikontti

Kansainväliseen toimintaan maalla, merellä ja ilmassa.

Yleistiedot

Monitoimikontti ( MTI) perhe. Tuoteryhmään kuuluu 7 eri konttimallia tästä kansainväliseen liikenteeseen hyväksytystä mallista. Kaikissa malleissa integroidut kiskot ja koukkuvetopää.

Soveltuu mm.

ISO kontti :Rahtikontti, joka vastaa kaikkia sen valmistuksen aikana voimassaolevia ISO-konttistandardeja
Yleistä:Monitoimikontin käyttöalue on yhdistetyt maa- ja merikuljetukset
Valmistusmaa:Suomi / Kiina
Rakenne :Itsekantava umpinainen teräsrakenne 8:lla ISO 1161 – kulmakappaleella. Kulmatolpat 4.5 mm, pohjapalkit 4.0 mm
Lattia:Laho- ja termiittisuojattua konttivaneria, kantavuus 5460kg/m2
Teräslaadut:FE 52, Cor-Ten
Oma paino :2650 kg
Kantavuus :21.350 kg
Pinottavuus :192.000 kg
Käsittelytavat :Haarukkatrukilla, kontinkäsittelylaitteella, vaijeriveto- ja koukkulaitteella (SFS 4417 ja DIN 30722)
Pintakäsittely:Hiekkapuhallus SA 2.5, epoksimaalaus. Ulkopinta 3 kerrosta, kalvon paksuus 120 μm. Sisäpinta 2 kerrosta, kalvon paksuus 100 μm. Alapohja 3 kerrosta, kalvon paksuus 230 μm
Vakiovarusteet:DIN 30722 koukkutartunta, SFS 4417  vaihtolavakiskot, 4 kpl lukkotankoja pariovissa, 16 kpl kuormansidontapisteitä lattiassa, 2 kpl kuormansidontakisko/seinä, 2 kpl ilmanvaihtoventtiiliä, 2 kpl trukkitaskuja. Trukkitaskujen mitat: leveys 360 mm, korkeus 116 mm
Ulkomitat:pit.  6058 mm, lev. 2440 mm, kork. 2590 mm
Sisämitat:  pit. 5631 mm, lev. 2350 mm, kork. 2277 mm
Tilavuus: 26 m3, 11 kpl Eurolavoja tai 9 kpl FIN-lavoja
Lisävarusteet: VAK / ADR / EX III, RA-varustus, erikoisvarustelut, korjauskuormatila, viestiasema, johtoasema, laitesuoja

Turvallisuuskilpi (Konttilaki 4§ ). Kelpoisuudet ja hyväksynnät kansainväliseen liikenteeseen: Germanischer Lloyd, Det Norske Veritas, Lloyd's Register. TIR (UIC, CSC).